miercuri, 25 iulie 2012

RANDOM

De cand am inceput sa imi descarc "talentele" scriitoricesti pe voi am intrat in tagma oamenilor care vorbesc cu ei insisi ( in gand deocamdata, cand eram mai mica si cu voce tare) ca si cand ar relata celor din jur sau apropiatilor ce li se intampla sau pur si simplu ce cred ei despre ziua care li se desfasoara in fata. De aceea ma trezesc de multe ori ca imi relatez in termeni de postare o gramada de nimicuri ca si cum vi le-as scrie voua daca as avea mai multa vana organizatorica si un dram de vointa. In seara asta am zis gata!!! Toate istorioarele care mi-au defilat prin cap saptamana asta le desert ( nu prajitura si nici pamantul arid) / vars pe tastatura ca si asa nu e nimic interesant la televizor. So here goes nothing....
1. Saptamana a inceput mizerabil pentru ca puiuletzul meu mare si negru, Walkir ( Sweet Walkiky), a murit. Pentru cine nu ma cunoaste o sa clarific ca de cand eram un inceput de adolescenta plictisitoare mi-au placut cainii mari si negri, in special Rottweiler. Inainte sa incepeti sa va derulati stirile de la ora cinci in cap o sa sustin urmatoarea idee - cainii sunt ce face stapanul din ei, nu niste masini programate genetic sa se poarte intr-un anumit fel in functie de marime. De exemplu Walkir nu a muscat sau latrat pe nimeni strain care a intrat la el in curte in toti cei 8 ani de viata ( acum pot sa il fac de rusinica), placerea lui suprema era sa te miroasa si sa se gudure sa vada daca te joci cu el, oricine ai fi. Celalalt exemplu e Herkules, primul meu pui dodolot si negru cu pete de foc si ura nestavilita pentru matze, mai rece cu strainii dar care simtea cand eram necajita si venea sa isi puna botul pe genunchii mei ca poate poate imi trece si iesim la plimbare. E incredibil cum te legi de un caine si ce mult inseamna sa iti petreci timpul cu cineva care te iubeste neconditionat (cel mai mare cliseu despre animale dar nu mai putin adevarat). RIP little Walky.
Am inceput trist dar sper sa imi revin pe parcurs caci stiu ca ma preferati cu o lingura de ironie.
2. Mi-am facut abonament PE UN AN!!! la piscina Politehnicii si culmea am si reusit sa ma duc de doua ori. Nu o sa va spun cu ce suma pentru ca o sa faceti spume verzi de invidie ( 200 de lei) dar o sa va spun ca fericirea mi -sa intamplat pentru ca Big Doc. lucreaza in castelul lui Kafka...aaa...in facultatea de arhitectura si alte stiinte nefolositoare romanilor. Eu detin titlul de apartinator si numele de Paul Mihai pe legitimatia trasa in tipla ca sa nu se degradeze poza subsemnatei. Din fericire nu ma intraba nimeni de ce am nume masculin dara daca se gaseste un curios am exersat cea mai suava voce de culturist cu care sa il lamuresc ca imi strang bani pentru operatia de schimbare de sex. Imi lipsesc doar toti.
3. Azi m-am simtit ca in filmele americare datorita "Vrajitorului din Oz" care isi vindea marfa direct din masina cu numere rosii parcata legal in centru orasului ( e o bila alba la cat de greu se gasesc locuri de parcare) unor pusti cam zanatici care nu depaseau venerabila varsta de 17 ani. Se prea poate sa ma fi inselat si in pungutele care le inmana domnul cofetar sa fi fost zahar pudra de o puritate desavarsita pentru elevii unei scoli gastronomice cu cordon albastru. Marturisesc ca mi se intampla prima oara sa vad asa ceva, mie cea care am crescut intr-o bula cristalina ce se numeste Deva spre deosebire de Big Doc. care s-a inaltat in Turda, un fel de Detroit mai mic si cu mai putini rapperi. Prima oara cand ma intorceam de la cumparat smantana am fost fascinata de cat de pe fata se intampla scena de film, dupa care cand incercam sa ocolesc masina serviciului de ridicari auto si am mai vazut doi clienti satisfacuti m-am intrebat ce ar trebui sa fac... Ce faci intr-o astfel de situatie?
4. S-a intors Little Doc in Romania!!!!!!!!!!! In vacanta :(((( doar. I-am auzit glasciorul and stuff si in weekend ma zvarlu pana la ea sa ii vad si obrajorii. O sa ii transmit pupaciuni de la voi ( whoever you are).
5. Ca sa inchei apoteotic saptamana, duminica am o nunta casual:))) si ma zbat intre outfit-uri. Sa ma duc mini si cu print de animal sau maxi si cu print de gheisa, or better yet ...cotofana like si cu multe paiete lucitoare? You tell me.
Asa va trebuie daca nu e nimic la televizor ....
Lupule ce limba mare aveai :(((

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...