luni, 19 decembrie 2011

Vitrina cu "De Toate"

Ho-ho-ho! ... a sosit Mos Craciun, dar sub bradutul din vitrina altora .... de exemplu al celor de la D&G Milano. Ultima oara cand am calcat prin Italia m-am dus sa salivez pe o inghetata in zona cu magazinele marilor firme. M-am oprit curioasa la geamul D&G si admiram o jacheta care s-ar fi lasat smulsa de pe manechin contra modestei sume de 5500 euro. Si cum stateam eu asa adancita in viata mea imaginara in care ii invidiam pe capitalistii ce ar fi avut aceasta suma, se oprira langa mine un grup de astfel de inamici, francezi. Intamplarea face ca mai inteleg un pic graiul si le ascultam pe doamne care laudau jacheta, in timp ce privirea le glisa de la umeri pana pe cartonul cu pretul exemplificat. Amadoua au pufnit intr-un ras isteric si s-au intros pe calcaie instant exclamand "ilariate" : "Dumnezeule, cine ar da atatia bani pe o jacheta!! Sunt nebuni!!"  Shame on me...iarba e rareori mai verde sub capra vecinului.
Little Doc. a avut misiune neimposibila sa fotografieze nebuniile din vitrine. Mai jos aveti stirea calduta inca, din capitala capitalismului:
Evident ca toti incearca sa ne ureze Sarbatori Fericite, sanatate, pace in lume si sa ne ofere "des trucs" cadou la alegere ... ... ... mda!!! asa cred ca am visat azi noapte pentru a raspunde exclamatiei voastre: In your dreams !!!!  Stim cu totii ca realitatea este alta, dar ... imi place ce vad in vitrine si pana una alta visez cu ochii deschisi si va invit si pe voi sa faceti asta. 

Cartier 

D&G ... 




Alex. McQueen ... & others (neidentificati) 

Tom Ford 


Gagici cu motoare (?!?) ... .... & Versace home


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...