miercuri, 7 decembrie 2011

THE SALMON DANCE

Nu stim exact de ce va aratam foita asta spre achizitionare...poate fi vremea din weekend-ul trecut cand am crezut ca s-a reinstaurat toamna, dar poate foarte bine sa fie si tarta de somon afumat care am copt-o saptamana trecuta. Credem totusi ca este vorda de culoarea asta adorabila care ni se streacoara pe sub piele ( adica in plasa de cumparaturi) de cate ori o vedem pe raft. Mai jos aveti si un outfit rezultat din pasiunea pentru aceasta culoare.

Material: 100% poliester ( are aparenta unul fas moale si subtire)
Dimensiuni: scrie M cu masuratorile - umeri 39cm, bust 102cm, talie 92cm, lungime totala umeri-tiv 80cm
Stare impecabila ( VERO MODA)
Pret: 65 ron


Si acum behold, aratarea.
Au venit toate 3 perechile de ciorapi cu craci de culori diferite cu ajutorul UPS- ului si imi plac atat de mult ca ii port si cand fac dus ( exagerez evident). Si pentru ca o cotofana adevarata precum subsemnata se simte cel mai bine cand oripileaza omenii, am dese ocazii sa ma umflu in pene.

2 comentarii:

  1. f tari ciorapii,si... ca sa vezi, in pauza de masa ma dadeam un pic pe net si iata ce am gasit http://metropotam.ro/La-cumparaturi/Magazin-online-Dresuri-excentrice-de-la-funkytights-ro-art3501698205/ ,pup,ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Este prima data cand vad asemenea ciorapi. :) Foarte frumosi pantofii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...