miercuri, 3 august 2011

A FOXY SUMMER

De doua zile jumatate ( ca sa fiu cronologic exacta) sunt oficial somera. De fapt nu cred ca pot fi numita somera din moment ce nu primesc ajutor de somaj, dat fiind faptul ca plecarea mea s-a facut in cel mai pasnic mod cu putinta, si din proprie initiativa. Sunt deci o liber intreprinzatoare ce pluteste in neantul inexistentei profesionale oficiale. Acum adevarul e ca toata introducerea era ca sa va inmoi la corazon si sa ne mai scapati de hainele de pe blog. Doar nu o sa lasati o surioara fashionista fara de-ale gurii. Dramatismul siropos inceteaza dupa pozele de mai jos( na ca am facut si o rima).

Material: textura catifelei_ 90% poliester, 10%elastan
Dimensiuni: scrie 38, noi spunem ca se potriveste unui S. Bust min 76cm - max 86cm, bretele 16cm, lungime pana sub sani ( fara bretele) 17.5cm, lungime de sub sani pana jos la tiv 49cm, talie sub sani circumferinta 63cm, circumferinta solduri min 88, max 92cm.
Stare: excelenta , fara captuseala ( DIVIDED de la H&M)
Pret: 35 ron

Material : 100% poliester
Dimensiuni: scrie 36, dar noi spunem ca e potrivit unui M cu dimensiunile bust max 95, bretele reglabile, sub sani circumferinta 80cm, lungime totala 50cm (fara bretele)
Stare: nou cu eticheta (GESTUZ)
Pret: 30 ron

Pe o nota mai voioasa, s-a intors Little Doc. din neagra stainatate pentru indeplinirea vacantei obligatorii spre buna functionare a creierului. Si planuim sa fuzionam cateva zile si sa ne facem de cap cat pleaca Big Doc. de acasa cu treaba ( cineva trebuie sa ne castige painea). Eu sunt tare fericita cu hotararea pe care am luat-o.....aceea de a-mi cumpara o pereche de Killer Heels pe an ( tocurile sunt o institutie in sine  de aceea am folosit majuscule). Tocmai mi-a ajuns perechea de anul asta si va scriu aceste randuri incaltata cu ei (cunoscatoarele se prind din titlu despre ce papuci e vorba, pentru restul voi coace un outfit).
Puparea.


3 comentarii:

  1. Suntem in aceeasi oala...sau barca...sau cort...cu decizia (in)constienta de incetare a prestarii de activitati profesionale. Que hacemos querida? Ne facem casnice, ne descoperim veleitati magnifice de chef si prietenii nebanuite cu aspiratorul? Si din ce ne luam noi mamica bunatati de hainute si posetute si smacuri si papucei (observi ca n-am zis nimic de cheltuieli de intretinere viata de om normal)?
    Ca tot veni vorba, abia astept acel JC-involved-outfit (ce culoare-s? ce culoare-s?) si te urasc teribil ca tu da si eu nu!!
    Revenind la plansu' de mila, solutia mea este sa migrez la toamna in tari mai calde; merge?
    Vai, ce mi-a placut asta cu "puparea"....
    Hugs,
    Narcisa

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi Narcisa ce ma bucur ca si capra vecinului trage sa moara :))) Glumesc! Ai dreptate cu transformarea in casnica, deja mi-am facut o lista cu toate cotloanele ce trebuiesc curate si care stau abandonate de luni bune pentru ca nu apucam sa respir ( suna cam asa: curatat camara, spalat balconul1, spalat balconul 2, etc..- azi am impaturit hainele de pe sfoara si am facut mancare:)) )
    E si treaba cu plecatul din tara o solutie, doar ca eu inca ma zbat sa devin arhitect ( pana acum am fost desenator la comanda). Cine stie poate ca o sa pot face bani candva din asta ca sa imi cumpar perechea aia de Killer Heels pe an, nu de pe cartea de credit.
    Sunt roz fucsia( versiunea mai inchisa de roz).
    Daca ti-a placut, atunci puparea!! din nou.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gagici si eu abia astept outfitul fucsia ! MU-HA-HA-HA... :D ....... cat despre emigrat nici acolo nu e mai bine, cel putin pt. noi aia diplomati. :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...