luni, 11 iulie 2011

SHOPZILLA

FUSTA REZERVATA
Material: fusta - piele ecologica
               maiou - 100% matase
Dimensiuni: fusta - scrie M, dar e mai degraba S/M - talie 76 cm , solduri 90cm, lungime totala 52 cm
               maiou - M ( bretele reglabile)scrie 36, bust max 93cm, lungime totala fara bretele 48 cm
Stare: fusta - buna, daca e imbracata de cineva necorespunzator marimilor, pielea se intinde si apar crapaturile vizibile in poster, daca nu e intinsa, nu se observa neajunsul
         maiou - nou cu eticheta (GESTUZ)
Pret: fusta - 10 lei
        maiou - 40 ron

Ce se intampla cand ai 3 camere, 1 singur dulap si 1 debara ( destul de incapatoare), 3 locuitori si un munte de haine, papuci si alte lucruri legate de acoperirea trupului? Pasul 1: il scoti din ecuatie pe unul dintre locuitori ( sau pleaca el singur ca a terminat scoala si e destul de marinimos sa isi goleasca rafturile din debara). Pasul 2: optimizezi la maxim mai sus numita debara, proiect pentru care cauti mereu noi si noi solutii de depozitare. Pasul 3: iti revizuiesti trimestrial cohorta de haine si accesorii si iti deschizi un blog pentru gasirea de painti adoptivi hainelor pe care nu stii de ce le-ai cumparat, nu mai iti sunt bune sau pur si simplu nu ti se mai potrivesc. Pasul 4: il determini si pe colocatarul dulapului sa faca la fel ( inca nu e realizat pasul asta) si donezi hainele lui.
Toate bune si frumoase , dar trebuie sa recunosc ca cel mai logic pas ar fi sa ma opresc din cumparat haine pe banda rulanta doar pentru ca sunt ieftine ori pentru ca fix imprimeul ala imi lipseste din garderoba. Aaaaaa...nu cred ca pasul asta se va realiza vreodata.
Ca sa-mi sustin afirmatia de mai sus trebuie sa dau exemplu comportamentul de Shopzilla pe care l-am dezvoltat sambata asta cand mi s-a nazarit ca nu am cu ce sa ma imbrac la careva nunta. Problema  e ca acum sunt si mai periculoasa pentru rahiticul meu portofel: am masina si o si conduc ( spre disperarea celorlalti participanti la tafic). Ajung astfel rapid in centru sau in niscaiva mall.  Mai jos aveti rezultatul final.

In prima poza nu fac pe misterioasa, dar era asa lumina ca nu puteam tine ochii deschisi. I suck at posing.


4 comentarii:

  1. U suck at posing ...pt ca nu am fost eu acolo ...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ... io iti ador papucaraia, zau asa ... nu cumva ai prea multi??? poate ocupa loc prin debara degeaba... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Little Doc..mai sa stii ca trebuie sa faci un seminar intensiv cu Paul cand te intorci in tara! Nici macar nu a observat ca imi statea biloiul prins de nasturi!!!
    @ Mona La papuci nu ma pricep din cale afara si nu prea imi cumpar pe motiv ca sunt prea scumpi. Cateodata recunosc ca ma dau in stamba si mai imi cumpar cate o pereche dupa ce am salivat dupa ea o luna. O sa vina si papuci de vanzare din dulapul propriu, din pacate aia care iti plac tie imi plac si mie la nebunie:)).
    hai puparea!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...